خرید و قیمت یونولیت در چالوس

خرید و قیمت یونولیت در چالوس
دسته بندی:
چکیده محتوا
خرید و قیمت یونولیت در چالوس

خرید و قیمت یونولیت در چالوس را بررسی نموده و با دستاوردهای استفاده از این محصول در کاربردهای مختلف آشنا می شویم.

یونولیت یا پلاستوفوم که دستاورد ادوارد سیمون بود، با گذشت زمان بسیار کاربردی شد. درست است که یونولیت توسط ادوارد سیمون کشف شد، اما خواص آن به تدریج از سوی دانشمندان و متخصصان مختلف کشف شد و این مسئله سبب شد که به کاربردهای مختلف یونولیت پی ببرند.

خرید یونولیت سقفی در چالوس

یکی از انواع یونولیت های کاربردی در چالوس، یونولیت سقفی استاندارد می باشد. در بررسی خرید و قیمت یونولیت در چالوس ابتدا با یونولیت سقفی استاندارد آشنا می شویم.

یونولیت سقفی، نام محصولی می باشد که اخیراً به عنوان قالب بتن در سقف های دال یک طرفه یا تیرچه بلوک به کار می رود. این محصول به صورت مکعب مستطیل در ابعاد 200*50*25  سانتی متر می باشد که دانسیته آن 12 کیلوگرم بر متر مکعب است.

مزایای یونولیت سقفی استاندارد شامل سبک کردن سازه، عایق سازی حرارتی و صوتی سازی و کاهش هزینه های ساخت سازه می باشد.

یکی از مهمترین مزیت استفاده از یونولیت سقفی استاندارد، سهولت اجرا و نیاز کمتر به استفاده از تیرچه های فلزی نگهدارنده می باشد که این مسئله آن را بیشتر از هر مزیت دیگری، محبوب کرده است.

این محصول بر اساس استانداردهایی تولید می شود که این استانداردها درباره تولید، طراحی، ابعاد فوم سقفی، خصوصیات فیزیکی، مکانیکی و شیمیایی پانل های یونولیت می باشد و یونولیت را مناسب استفاده در سقف ساختمان می کند.

خرید یونولیت دیواری در چالوس

در بررسی خرید و قیمت یونولیت در چالوس با مزایای یونولیت دیواری آشنا می شویم. یونولیت دیواری می تواند جایگزین بسیار مناسبی برای مصالح سنتی اجرای دیوار باشد.

مزایای استفاده از یونولیت دیواری شامل ایجاد عایق حرارتی مناسب ، ایجاد عایق صوتی مناسب، نصب آسان، مقاومت بالا در برابر آفات، عدم نیاز به شاتر، تطابق بسیار خوب با طراحی های مختلف، ایمنی بسیار بالا، استحکام بسیار بالا و … می باشند.

البته باید درنظر داشته باشید که یونولیت دیواری برای هر قسمتی کاربردی نیست و برای زیرزمین، شفت آسانسور، راه پله و … نباید به کار رود.

یونولیت دیواری، انتخاب مناسبی برای سازه های مسکونی، درمانی، نهادی، تجاری و اداری در چالوس است. بسیاری از دیوارهای داخلی در ویلا را می توان با استفاده از یونولیت دیواری طراحی و اجرا نمود.

مقالات مرتبط

خرید یونولیت بسته بندی در چالوس

یکی دیگر از انواع یونولیت های پرکاربرد که در بررسی خرید و قیمت یونولیت در چالوس به آن می پردازیم، یونولیت بسته بندی می باشد.

کارخانه داران و صاحبان شرکت ها و تولیدی ها چطور می خواهند از تولیدات خود در زمان جابه جایی به انبار و انتقال به فروشگاه ها و … محافظت کنند؟ آیا نباید از یک ماده بسته بندی بسیار مقاوم برای بسته بندی این محصولات استفاده نمود؟

یونولیت بسته بندی، همان چیزی است که به دنبال آن هستید و خیال شما را از بابت حفظ سلامت محصولات در زمان جابه جایی و حمل و نقل راحت می کند.

یونولیت بسته بندی به صورت سفارشی برای شما تولیدکنندگان محترم در چالوس ساخته خواهد شد تا دقیقاً مطابق با محصول موردنظرتان باشد و به خوبی فیکس آن شود و اجازه هیچ لرزش و تکان خوردنی را به آن ندهند.

پلاستوفوم یونولیت بسته بندی، محصول مقاوم و مقرون به صرفه ای برای بسته بندی کالاهای گوناگون است.

خرید یونولیت فشرده در چالوس

در ادامه بررسی خرید و قیمت یونولیت در چالوس با کاربردهای یونولیت فشرده در این شهر آشنا می شویم. یونولیت فشرده دارای خواصی مانند یونولیت معمولی است. این محصول بر اساس توجه به استاندارد ASTM C578 و دیگر استانداردها ساخته می شود.

کاربردهای این یونولیت شامل خودروسازی، تولید اسباب بازی، احداث سالن های ورزشی، ساخت درب و پنجره ضد سرقت، دوچرخه سواری، مجسمه سازی و … می باشد. مقاومت حرارتی و مقاومت مکانیکی این یونولیت بسیار بالا است.

خرید یونولیت ورقه ای در چالوس

ورق یونولیت دارای کاربردهای مختلفی در چالوس است. در بررسی خرید و قیمت یونولیت در چالوس به این مسئله پی می بریم که یونولیت ورقه ای بسیار به صرفه تر از بسیاری از محصولات و متریال مختلف است.

ورق یونولیتی برای عایق کاری ساختمان ها و صنایع گوناگون، احداث سردخانه، بسته بندی کالاها و … در چالوس به کار می رود. برای برش دهی پلاستوفوم معمولاً از دستگاه سی ان سی استفاده می شود.

این ورق ها در دانسیته های گوناگون تولید می شوند. به طور مثال یکی از پرکاربردترین یونولیت های ورقه ای، یونولیت ورقه ای با دانسیته 20 کیلوگرم بر متر مکعب می باشد.

بررسی خرید و قیمت یونولیت در چالوس

قیمت یونولیت به فاکتورهای گوناگون وابسته است که با توجه به این مسئله شاهد اختلاف قیمت انواع یونولیت موجود در بازار هستیم. یونولیت بسته بندی، یونولیت سقفی استاندارد، یونولیت دیواری، یونولیت توپی، یونولیت حبه قندی و … دارای قیمت متفاوتی هستند.

تولیدکنندگان مختلف برای یونولیت های تولیدی خود، قیمت متفاوتی تعیین می کنند. از آنجاییکه یونولیت های باکیفیت نیازمند مواد اولیه مرغوب و درجه یک هستند.

نظارت شدیدی برای تولید آنها صورت می گیرد، نباید انتظار داشت که یونولیت های باکیفیت دارای قیمت بسیار پایینی باشند. لذا از خرید یونولیت های بسیار ارزان قیمت موجود در بازار خودداری کنید.

در بررسی خرید و قیمت یونولیت در چالوس با مجموعه ایران یونولیت آشنا می شویم. مجموعه ایران یونولیت، یکی از بهترین عرضه کنندگان یونولیت در چالوس است که کیفیت محصولاتش بسیار بالا و قیمت محصولاتش بسیار مناسب و منطقی است.

سخن پایانی

استفاده از یونولیت دارای مزایای فراوانی است و فعالان اقتصادی و شهروندان چالوس با توجه به این مزایا، حتماً در کاربردهای موردنظر از یونولیت استفاده می کنند.

کاهش هزینه ها، افزایش سرعت اجرای پروژه ها و کارها، نیاز به نیروی کار کمتر، کاهش وزن، عایق سازی صوتی، عایق سازی دیواری و عایق سازی رطوبتی و … برخی از این مزایا هستند.

خریداران یونولیت در چالوس توجه کنند که یونولیت مناسب کاربرد موردنظر خود را خریداری کنند و از خرید یونولیت هایی که استاندارد نیستند خودداری کنند.

کارشناسان مجموعه ایران یونولیت به شما کمک می کنند که بهترین و مناسب ترین یونولیت را برای کاربرد موردنظر خود خریداری کنید. در اینجا بررسی موضوع خرید و قیمت یونولیت در چالوس را به پایان می رسانیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خرید و قیمت یونولیت در املش

خرید و قیمت یونولیت در املش

خرید و قیمت یونولیت در املش : انواع یونولیت ساختمانی، یونولیت بسته بندی، یونولیت ورقه ای و … را از ایران یونولیت خریداری کنید. مجموعه

مشاهده »