خرید و قیمت یونولیت در بندرعباس

خرید و قیمت یونولیت در بندرعباس
دسته بندی:
چکیده محتوا
خرید و قیمت یونولیت در بندرعباس

خرید و قیمت یونولیت در بندرعباس : ایران یونولیت، یکی از برترین تولیدکنندگان یونولیت در ایران است که یونولیت های باکیفیتی تولید می کند.

یونولیت یا پلاستوفوم که نام تجاری آن، پلی استایرن انبساطی می باشد از خواص متعددی برخوردار است و این مسئله موجب شده است که در بندرعباس، کارایی های زیادی داشته باشد. یونولیت یا پلاستوفوم، از ترکیب 98 درصد هوا و 2 درصد پلاستیک درست شده است که ترکیب عجیب و خاصی است.

مزایای استفاده از یونولیت در بندرعباس

بررسی موضوع خرید و قیمت یونولیت در بندرعباس را از مزایای یونولیت شروع می کنیم. یونولیت، چندین ویژگی حائزاهمیت دارد که عبارتند از:

1.وزن بسیار کم یونولیت و سهولت استفاده و جابه جایی آن

2.توانایی ممانعت از اتلاف انرژی سرمایشی و گرمایشی

3.طول عمر بسیار بالای یونولیت و دوام حداکثری آن تحت هر شرایطی

4.ضد آب بودن یونولیت و جذب کمترین میزان آب

5.عدم آسیب وارد کردن به محیط زیست بندرعباس به دلیل قابلیت بازیافت یونولیت

6.امکان لمینت شدن یونولیت با بهره گیری از رزین اپوکسی

7.انعطاف پذیری فوق العاده بالای یونولیت و امکان بهره گیری از یونولیت در اشکال گوناگون در اندازه های متفاوت

8.عدم امکان سکونت حشرات و آفات داخل آنها

9.امکان چسباندن و برچسب گذاری یونولیت با استفاده از متریال باکیفیت و مخصوص یونولیت

ویژگی های دردسرساز یونولیت

در ارتباط با خرید و قیمت یونولیت در بندرعباس باید با ویژگی های منفی یونولیت آشنا باشید. استفاده از یونولیت، مزایای زیادی دارد اما به شرط آنکه به ساختار یونولیت و حساسیت های آنها توجه داشته باشید. یونولیت هم مانند هر محصول دیگری، حساسیت ها و نقاط ضعفی دارد که چندین نمونه از آنها عبارتند از:

-پایداری اندک یونولیت در مقابل هر یک از انواع حلال های آلی

-امکان متأثر شدن لایه اوزون در صورت بهره گیری از کلورفلوروکربن در تولید یونولیت در بندرعباس

-احتمال شعله ور شدن یونولیت در صورت رنگ آمیزی با برخی از رنگ های روغنی و یا تغییر در کیفیت یونولیت

کاربردهای یونولیت در بندرعباس

هر شخصی که در حوزه صنعت، بسته بندی، ساختمان سازی، دکوراسیون، ماکت سازی، تزئینات و … فعالیت دارد ممکن است به دنبال کسب اطلاعاتی درباره مرکز خرید و قیمت یونولیت در بندرعباس باشد. زیرا کاربردهای یونولیت بسیار زیاد هستند و مربوط به حوزه های مختلفی هستند.

برخی از کاربردهای یونولیت در بندرعباس شامل اجرای سقف ساختمان ها، اجرای دیوارهای ساختمان ها، اجرای پی یا فونداسیون ساختمان ها، اجرای نمای ساختمان ها، بسته بندی قطعات صنعتی، بسته بندی تجهیزات صوتی و تصویری، بسته بندی تجهیزات الکترونیکی، بسته بندی ظروف شکستنی و … می باشد.

همچنین صنعت دکوراسیون به شدت به استفاده از یونولیت وابسته است. بسیاری از دانشجویان و دانش آموزان برای پروژه های خود از یونولیت استفاده می کنند. از یونولیت برای ساخت یخدان استفاده می شود. یخدان های یونولیتی برای حمل ماهی و میگو و دیگر خوراکی ها به کار می روند. کاربردهای یونولیت به اندازه ای زیاد است که می توان گفت که یونولیت در 60 درصد کسب و کارها در بندرعباس کاربرد دارند.

بررسی خرید و قیمت یونولیت در بندرعباس

قیمت یونولیت به عوامل تعیین کننده و مهمی وابسته است که قیمت یونولیت را کم و زیاد می کنند. در مجموع، یونولیت بسیار ارزان قیمت است و استفاده از آن در هر حوزه ای به صرفه می باشد. یونولیت های ساختمانی از دیگر یونولیت ها گران تر هستند. زیرا این یونولیت ها از دانسیته بالاتری برخوردار هستند و بر اساس استانداردهای خاصی تولید می شوند. حساسیت بیشتری که برای تولید یونولیت به کار می رود، موجب گران تر شدن یونولیت می شود.

یونولیت هایی که از نرخ روز بازار، ارزان تر هستند معمولاً بافت غیریکنواخت و نامتوازنی دارند. در این یونولیت ها معمولاً لکه های زرد رنگ و فرورفتگی و برجستگی هایی دیده می شوند. بنابراین خرید یونولیت هایی که قیمت بسیار پایینی دارند، نباید شما را وسوسه کند. توجه داشته باشید که یونولیت های باکیفیت و استاندارد، قیمت مناسب و منطقی دارند.

مقالات مرتبط

کارخانه تولید یونولیت در بندرعباس

در ادامه بررسی خرید و قیمت یونولیت در بندرعباس با بهترین ارائه دهنده یونولیت آشنا می شویم. تولیدکنندگان زیادی به تولید یونولیت اقدام می کنند که تنها چندین مورد از آنها ارائه دهنده یونولیت های باکیفیت هستند و یونولیت در سطح یونولیت های بین المللی را ارائه می دهند. یونولیتی که باکیفیت است، بسیار نرم و مستحکم است و ساختار یکدست و دانه بندی فشرده و منظمی دارد.

کارخانه هایی مانند ایران یونولیت از برترین مواد اولیه برای تولید یونولیت استفاده می کنند و توجه می کنند که استانداردهای ساخت یونولیت رعایت شود. ایران یونولیت به تولید یونولیت دیواری، یونولیت سقفی استاندارد، یونولیت بسته بندی، یونولیت توپی، یونولیت ورقه ای، یونولیت فشرده و … اقدام می کند و تأمین کننده هر نیازی در بندرعباس خواهد بود.

امکان سفارشی سازی انواع پلاستوفوم

نکته قابل توجه در ارتباط با خرید و قیمت یونولیت در بندرعباس این است که یونولیت را می توان به صورت سفارشی تولید نمود که در این حالت، قیمت یونولیت متفاوت خواهد بود. بسیاری از کاربردهای یونولیت به گونه ای است که نیاز به تولید یونولیت به صورت سفارشی است. به طور مثال کارخانه ای که تولیدکننده قطعه صنعتی خاص است، برای بسته بندی این محصول نیاز به استفاده از یونولیتی دارد که مطابق با ابعاد و شکل این قطعه باشد. بنابراین باید نمونه محصول را به تولیدکننده یونولیت ارائه داد تا تولید یونولیت بسته بندی مطابق با آن صورت بگیرد.

سخن پایانی

برای آگاهی از بهترین مرکز خرید و قیمت یونولیت در بندرعباس با کارشناسان مشاوره کنید. با استفاده از یونولیت می توانید سرعت انجام کارهای خود را افزایش دهید. همچنین می توانید هزینه های خود را به صورت قابل توجهی کاهش دهید.

یونولیت، محصولی است که قابلیت بازیافت دارد و این مسئله سبب می شود که استفاده از آن، چالش برانگیز نباشد و موجب انتقادات دوستداران محیط زیست در بندرعباس نشود. زیرا با بازیافت این محصول، دیگر محیط زیست در اثر دفن، انباشتن و یا سوزاندن یونولیت آسیب نخواهد دید. تمامی ضایعات یونولیت جمع آوری می شوند و بر اساس پروسه خاصی بازیافت می شوند و به مواد اولیه بازیافتی تبدیل می شوند تا در صنایع گوناگون و کسب و کارهای مختلف در بندرعباس به کار گرفته شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خرید و قیمت یونولیت در آمل

خرید و قیمت یونولیت در آمل

خرید و قیمت یونولیت در آمل بیانگر این است که صنعتگران و سازندگان یونولیتی به خواص و خصوصیات مثبت این ماده پی برده اند. یونولیت

مشاهده »