خرید و قیمت یونولیت در قشم

خرید و قیمت یونولیت در قشم
دسته بندی:
چکیده محتوا
خرید و قیمت یونولیت در قشم

خرید و قیمت یونولیت در قشم : یونولیت می تواند در کاربردهای مهمی در قشم به کار گرفته شود و جایگزین بسیاری از متریال گوناگون شود.

جزیره قشم، از جزایر خلیج فارس است که در استان هرمزگان واقع شده است. در سال های اخیر با ساخت اقامتگاه های محلی، شمار زیادی از مردم این منطقه جذب گردشگری شده اند. قشم بیشتر با بازارهای آن، شناخته می شود. اما فعالیت های اقتصادی دیگری در قشم صورت می گیرد.

یونولیت می تواند در حوزه های مختلفی در قشم مانند آموزش، معدن، کشاورزی، دامپروری، کسب و کارهای تجاری، صیادی، گردشگری و … به شکل های گوناگون مورد استفاده قرار بگیرد.

آشنایی با فوم پلی استایرن و ساختارش

قبل از بررسی خرید و قیمت یونولیت در قشم ، با تعریف یونولیت آشنا می شویم. یونولیت به عنوان فوم پلی استایرن شناخته‌شده می باشد و نوعی ماده سبک و متخلخل می باشد که از ترکیب پلی استایرن و بخار آب درست می شود.

پروسه تولید یونولیت به صورتی است که حجمی از گاز را داخل ماده فرو می برند تا به شکل حباب های کوچکی داخل یونولیت در بیاید. این حباب ها دارای فضای خالی هستند و موجب سبکی می شوند. این محصول از ویژگی ها و خواص بسیار خوبی برخوردار است.

انواع یونولیت در قشم

از آنجایی که در بررسی خرید و قیمت یونولیت در قشم نیاز است که به نوع یونولیت توجه کنیم، باید با انواع یونولیت آشنایی داشته باشیم. یونولیت فشرده، یکی از انواع یونولیت پرکاربردی در قشم است که با وزن بالایی تولید می شود و دانسیته بالایی دارد.

یونولیت سقفی، دیگر انواع یونولیت است که به شکل قالب های مستطیلی شکل تولید می شود و در اجرای سقف ساختمان ها به کار می رود. پلاستوفوم دیواری، نوع دیگری از یونولیت است که در چندین نوع شامل دیوارپوش فومی و فوم دیواری تزئینی در سازه های مختلفی در قشم به کار می روند.

یونولیت تیرچه کرومیت از انواع دیگر یونولیت پرکاربرد در قشم است که در ابعاد و اندازه مختلفی تولید می شود. این یونولیت در فضای خالی میان تیرچه ها به کار می رود و مقاومت سقف را به صورت قابل توجهی افزایش می دهد.

مقالات مرتبط

کاربردهای مختلف یونولیت در قشم

در بررسی خرید و قیمت یونولیت در قشم باید به این مسئله اشاره کنیم که مهمترین کاربرد یونولیت، استفاده در ساختمان سازی است. یونولیت ساختمانی، گران ترین یونولیت است. چرا که دارای بیشترین چگالی و مرغوبیت است و بر اساس استانداردهای خاصی تولید می شود. سلول های یونولیت ساختمانی بسیار فشرده هستند و آب کمی را جذب می کند.

کاربرد دیگر یونولیت، استفاده در سردخانه و یخچال های صنعتی در قشم می باشد. یکی از کاربردهای یونولیت در قشم که اهمیت زیادی دارد، ساخت تخته های اسفنجی می باشد. از یونولیت می توان برای ساخت اسلایدر، ماکت و مجسمه استفاده نمود. کاربردهای متفرقه یونولیت شامل ساخت صندلی کودک، ساخت دوچرخه سواری، استفاده در باغداری، استفاده برای بسته بندی و … می باشد.

مزایای استفاده از یونولیت در قشم

در بررسی خرید و قیمت یونولیت در قشم با مزایای یونولیت آشنا می شویم:

  • وزن بسیار سبک یونولیت که منجر به کاهش وزن بسته بندی محصولات و کاهش وزن ساختمان ها می شود و جابه جایی یونولیت را آسان می کند.
  • مقاومت در برابر رطوبت، یونولیت را محصول ایده آلی برای عایق بندی رطوبتی کرده است. یونولیت ضدقارچ و ضد پوسیدگی می باشد.
  • یونولیت با استفاده از پلاستیک بازیافتی درست می شود که در مقابل عوامل زیستی و شیمیایی، مقاومت زیادی دارند. دوام بالای یونولیت نشان می دهد که شکل و ویژگی های آن با گذشت زمان حفظ می گردد.
  • در بررسی خرید و قیمت یونولیت در قشم متوجه می شویم که یونولیت بسیار مقاوم است و ساختار سلولی و ریزبافتی دارد که فشارهای قوی را به خوبی تحمل می کند.
  • حمل و نقل یونولیت در قشم آسان است که این مسئله سرعت جابه جایی آن را افزایش می دهد و آن را برای استفاده در نواحی مختلف در قشم مناسب می کند.

چندین اشکال استفاده از یونولیت در قشم

  • نامناسب بودن یونولیت برای الکل ها، استون ها، روغن ها و بنزین ها و …
  • احتمال اشتعال در صورت برخورد با رنگ های روغنی و خطر آتش سوزی
  • احتمال آسیب رساندن به لایه اوزون در صورت وجود کلروفلورکربن در ترکیب این ماده

بررسی خرید و قیمت یونولیت در قشم

یونولیت موردنیاز خود را از مجموعه ایران یونولیت خریداری کنید که باکیفیت ترین یونولیت را در قشم ارائه می کند. ایران یونولیت به کیفیت محصولاتش بسیار اهمیت می دهد و هرگز مواد اولیه نامرغوب و بی کیفیت را برای تولید یونولیت استفاده نمی کند.

خریداران یونولیت در قشم بدانند که اگر یونولیت های غیراستاندارد و بی کیفیت را خریداری کنند، نمی توانند نتایج مطلوبی را کسب کنند و از مزایای ذکر شده بهره مند شوند. لذا توجه به کیفیت و استانداردهای یونولیت بسیار مهم است و باید درنظر خریداران یونولیت در قشم باشد.

در بررسی خرید و قیمت یونولیت در قشم عرض کنیم که قیمت یونولیت نیز همانند سایر متریال و مصالح ساختمانی در سال های اخیر افزایش پیدا کرده است. اما همچنان یونولیت، یک محصول ارزان قیمت و به صرفه است و در این مسئله جای هیچ شک و تردیدی وجود ندارد.

تنوع یونولیت بسیار زیاد است و هر یک از آنها، قیمت مختلفی دارند. مسلماً تفاوت در خصوصیات یونولیت، منجر به تفاوت قیمت ها می شود و این مسئله کاملاً بدیهی می باشد.

جمع بندی

بررسی کاملی از خرید و قیمت یونولیت در قشم انجام دادیم و متوجه شدیم که ایران یونولیت از برترین تولیدکنندگان یونولیت است. ساختار یونولیت بسیار خاص است. خواصی که این متریال ارائه می دهد، به لطف همین ساختار ویژه آن می باشد. در ساختار یونولیت، 98 درصد هوا و 2 درصد پلاستیک وجود دارد که یک ترکیب بی نظیر است.

یونولیت می تواند به پیشرفت و تسریع بسیاری از کارها در قشم کمک کند. بنابراین اگر تاکنون در کسب و کار خود از یونولیت استفاده نکرده اید و گمان می کنید که یونولیت می تواند کاربردی در کسب و کار شما داشته باشد، در تصمیم خود تجدیدنظر کنید و از یونولیت استفاده کنید تا به نتایج بسیار خوبی دست پیدا کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خرید و قیمت یونولیت در آمل

خرید و قیمت یونولیت در آمل

خرید و قیمت یونولیت در آمل بیانگر این است که صنعتگران و سازندگان یونولیتی به خواص و خصوصیات مثبت این ماده پی برده اند. یونولیت

مشاهده »