خرید یونولیت در تالش

خرید یونولیت در تالش
دسته بندی:
چکیده محتوا
خرید یونولیت در تالش

خرید یونولیت در تالش دارای مزایای فراوانی برای تولیدکنندگان، صنعتگران و سازندگان خواهد بود و این مسئله کاملاً اثبات شده است.

یونولیت یا EPS از ذرات پلی استر تولید می شود و سازوکار خاصی برای تولید آن پیموده می شود. ترکیب و فرمول یونولیت به صورتی است که 95 درصد هوا و 5 درصد پلاستیک دارد. در سال 1839 این ماده را کشف کردند و در سال های بعد با پی بردن به کارایی های این محصول، تولید انبوه آن در دستور کار قرار گرفت.

کاربردهای یونولیت در تالش

خرید یونولیت در تالش برای کاربردهای زیر انجام می شود:

-استفاده به عنوان عایق حرارتی

-استفاده به عنوان عایق صوتی

-ماکت سازی در تالش

-ساختمان سازی در تالش

-عایق سازی سردخانه در تالش

-ساخت تخته های اسفنجی

-تولید یخچال های صنعتی و بزرگ در تالش

-استفاده به عنوان محفظه حمل فرآورده های شیلات

-استفاده برای حمل مواد دارویی و نمونه های آزمایشگاهی

-ساخت سازه های موقتی در تالش

مقالات مرتبط

پرکاربردترین یونولیت ها در تالش

خرید یونولیت در تالش بیشتر از نوع یونولیت فشرده، یونولیت سقفی و یونولیت دیواری و … انجام می شود. انواع یونولیتی که در شهر تالش مورد استفاده قرار می گیرد، شامل موارد زیر است:

1.استفاده از یونولیت فشرده در تالش:

این یونولیت دارای فشردگی بسیار زیادی است و برای کاربردهایی مانند ساختمان سازی، قالب سازی، خودروسازی، تولید درب ضد سرقت و مجسمه سازی در تالش بسیار مناسب است.

2.استفاده از پلاستوفوم سقفی در تالش:

این یونولیت دارای مقاومت بسیار زیادی است و برای اجرای سقف ساختمان های مختلف مورداستفاده قرار می گیرد. اجرای سقف ساختمان ها در تالش با این یونولیت، بسیار سودمند خواهد بود.

3.استفاده از پلاستوفوم تیرچه کرومیت در تالش:

خرید یونولیت در تالش از نوع یونولیت تیرچه کرومیت با هدف بکارگیری در سقف انجام می شود تا با عدم استفاده از بلوک های سفالی و سیمانی موجب کاهش وزن سقف و افزایش مقاومت ساختمان شد.

4.استفاده از پلاستوفوم دیواری در تالش:

پلاستوفوم دیواری بسیار کاربردی است و گزینه بسیار خوبی برای اجرای دیوارها می باشد. تالشی های گرامی باید بدانند که یونولیت دیواری دارای کاربردهای گوناگونی است و می تواند برای زیباسازی، عایق سازی، سبک سازی و … به کار رود.

5.استفاده از یونولیت حبه قندی:

این یونولیت برای بسته بندی محصولات مختلف چه در مرحله تولید و چه در فرآیند اسباب کشی مورد استفاده قرار می گیرد و یک محافظ و یک پرکننده بسیارخوب می باشد.

خرید یونولیت در تالش با توجه به مزایا و معایب آن

-مزایایی که موجب ترغیب خریداران به استفاده از یونولیت می شود عبارتند از:

سبکی بسیار زیاد یونولیت، ممانعت یونولیت از عبور گرما و سرما، ممانعت یونولیت از عبور صدا، ممانعت یونولیت از عبور آب، دوام بالای چندین دهه، مقاومت خیره کننده در برابر ضربه، انعطاف پذیری بسیار خوب و باز گذاشتن دست استفاده کنندگان برای استفاده از یونولیت به شکل های مختلف و …

-معایبی که باید درنظر استفاده کنندگان از یونولیت باشد تا چالشی ایجاد نشود عبارتند از:

حساسیت یونولیت نسبت به حلال های آلی، حساسیت یونولیت نسبت به رنگ های روغنی، حساسیت یونولیت نسبت به برخی از چسب ها.

بازیافت یونولیت، نقطه قوت آن

در خرید یونولیت در تالش باید مزایا و معایب آن را سنجیده و سپس نسبت به خرید آن اقدام کنید. کارشناسان که با بررسی مزایا و معایب آن پی برده اند که مزایای یونولیت بسیار بیشتر از نقاط ضعف آن است. یکی از نقاط قوت یونولیت که برای استفاده کنندگان از یونولیت در تالش مهم است، امکان بازیافت یونولیت است.

یونولیت را می توان بازیافت کرد تا به چرخه تولید در تالش برگردد. بنابراین با پیشگیری از دفن یا سوزاندن از یونولیت، خاک و آب و هوا آلوده نخواهد شد.

انتخاب میان یونولیت یا بلوک در تالش

خرید یونولیت در تالش نسبت به خرید بلوک های سفالی و سیمانی با استقبال بیشتری مواجه شده است. زیرا استفاده از یونولیت دارای مزایای بسیار بیشتری نسبت به بلوک هایی از جنس دیگر است. بلوک های یونولیتی به دلیل سبک بودن نسبت به بلوک های سفالی و سیمانی در شهر تالش بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند.

استفاده از بلوک های سفالی و سیمانی و … موجب سنگین شدن ساختمان ها در تالش می شود. زمانی که ساختمان ها سنگین باشند در زمان وقوع زمین لرزه، خرابی های زیادی به بار می آورند. این موارد، نشان می دهد که استفاده از یونولیت بسیار سودمند است و بسیاری از چالش ها را رفع می کند.

اجرای سقف با استفاده از یونولیت، کار را برای نیروهای کار آسان می کند و این مسئله سبب افزایش سرعت کار می شود.

بهترین مرکز خرید یونولیت در تالش

مجموعه ایران یونولیت، تولیدکننده یونولیتی است که خصوصیات و ویژگی های آن مانند محصولات مشابه خارجی می باشد. اگر به استاندارد بودن یونولیت مورد استفاده در ساخت و ساز و تولیدات خود اهمیت می دهید، از مجموعه ایران یونولیت نسبت به خرید یونولیت اقدام کنید.

یک تولیدکننده یا سازنده مطرح و نامی، هیچگاه اعتبار خود را با استفاده از متریال و مصالح ساختمانی بی کیفیت، زیر سؤال نمی برد.

قیمت یونولیت در تالش

قطعاً برای خرید هر محصولی به قیمت آن  توجه می کنیم. در خرید یونولیت در تالش به قیمت آن توجه می شود. یونولیت های ایران یونولیت، قیمت مناسبی دارد. قیمت یونولیت با توجه به مشخصات آن تعیین می شود. یونولیت هایی که بزرگ و دارای چگالی بالایی دارند، گران تر هستند. سفارشی ساختن یونولیت، موجب گران تر شدن آن نمی شود. مجموعه ایران یونولیت با توجه به کاربرد موردنظر شما در صورت نیاز به تولید یونولیت به صورت سفارشی اقدام می کند.

اگر دیدید و یا شنیدید که یونولیتی در بازار با قیمت بسیار پایین تر از قیمت روز عرضه می شود، به کیفیت آن شک کنید و بدون بررسی کیفیت و ساختار آن، به خرید آن اقدام کنید. استفاده از مواد اولیه بی کیفیت سبب می شود که هزینه تولید یونولیت کاهش پیدا کند و این مسئله موجب ارزانی آن می شود. لذا هر ارزانی، نباید شما را به خرید محصولی ترغیب کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خرید و قیمت یونولیت در آمل

خرید و قیمت یونولیت در آمل

خرید و قیمت یونولیت در آمل بیانگر این است که صنعتگران و سازندگان یونولیتی به خواص و خصوصیات مثبت این ماده پی برده اند. یونولیت

مشاهده »