خرید یونولیت در رشت

خرید یونولیت در رشت
دسته بندی:
چکیده محتوا
خرید یونولیت در رشت

خرید یونولیت در رشت: باکیفیت ترین انواع یونولیت که دوام و طول عمر خوبی داشته باشد را از ایران یونولیت خریداری کنید.

یونولیت که دارای ساختاری متخلخل و خنثی است با هدف بسته بندی و عایق کاری در بخش های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. در رشت نیز از این محصول در بخش های مختلفی استفاده می شود و آمار فروش این محصول در این شهر، بالا است. هر آنچه درباره این محصول لازم است بدانیم را بیان می کنیم.

EPS و ساختار بی نظیر آن

خرید یونولیت در رشت باید با توجه به شناخت لازم درباره این محصول انجام شود. یونولیت، ماده سبکی است که از ذرات پلی استر فشرده تولید می شود. این محصول سالها پیش توسط شخصی به نام ادوارد سیمون کشف شد. یونولیت دارای 95 درصد هوا و 5 درصد پلاستیک می باشد که وجود 95 درصد هوا سبب شده است که یونولیت مانند پر سبک باشد و به این دلیل، محبوب واقع شود.

یونولیت در حالت عادی به صورت جامد است اما اگر یونولیت تحت دمای بالا قرار بگیرد، ذوب می شود تا به مایع تبدیل شود و بتوان از آن به شکل های دیگری دوباره استفاده نمود و زمینه تولید محصولات دیگر را فراهم نمود. ماده اولیه یونولیت پس از پیمودن مراحل مختلف، به حجم 50 برابری خود می رسند.

خرید انواع یونولیت های کاربردی در رشت

خرید یونولیت در رشت باید با توجه به نوع یونولیت انجام شود. از هر یونولیتی باید در کاربرد مخصوص خود استفاده نمود. یونولیت ماکت سازی را نمی توان برای ساختمان سازی مورد استفاده قرار داد. زیرا برای ساختمان سازی باید از یونولیتی استفاده شود که دانسیته بالایی داشته باشد و همچنین نسوز باشد.

نسوز بودن یونولیت و برخورداری از دانسیته لازم، مجوز استفاده از یونولیت در ساختمان سازی می باشد. یونولیت یا پلاستوفوم در چندین نوع با خصوصیات مختلف تولید می شود.

پلاستوفوم سقفی در رشت، پلاستوفوم دیواری در رشت، پلاستوفوم فشرده در رشت، پلاستوفوم ورقه ای در رشت، پلاستوفوم گرانول در رشت و سایر انواع پلاستوفوم در موارد مختلفی به کار می روند. خریداران باید توجه داشته باشند که کدامیک از یونولیت ها مناسب کاربرد آنها می باشد و یونولیتی که مناسب نیست را خریداری نکنند.

مقالات مرتبط

اهمیت استفاده از یونولیت در ساختمان سازی در رشت

یکی از موارد خرید یونولیت در رشت برای استفاده در ساختمان سازی می باشد. یونولیتی که در ساختمان سازی به کار می رود باید استانداردهای لازم را داشته باشد. یونولیت دارای نقاط قوتی است که دقیقاً نقاط ضعف برخی از مصالح می باشد. به طور مثال بلوک سفال موجب سنگین شدن سقف می شود، اما بلوک یونولیت موجب سبک شدن سقف می شود.

سازه هایی که در رشت با یونولیت ساخته می شوند از جنبه های مختلفی با سازه های دیگر متفاوت هستند و امتیازاتی دارند. این سازه ها سبک هستند و هزینه های ساخت را کاهش می دهند. چنین سازه هایی در زمان وقوع زمین لرزه، بهتر مقاومت می کنند و کمتر حادثه آفرین و ویران گر هستند.

چنین سازه هایی به دلیل عایق بودن سقف و دیوار با یونولیت، مصرف انرژی بهینه ای دارند. این ساختمان ها از آلودگی صوتی تا اندازه ای مصون هستند. مشکلات مربوط به نم و رطوبت در این سازه ها بسیار کم رخ می دهد.

خرید یونولیت در رشت با توجه به نقاط قوت و نقاط ضعف آن

برای هر استفاده ای در نظر بگیرید که یونولیت دارای چه مزایا و معایبی است. بدین ترتیب بهتر می توانید درباره استفاده از یونولیت تصمیم گیری کرده و استفاده بهتری از آن داشته باشید. خریداران این محصول در رشت بدانند که یونولیت دارای ویژگی های مثبت و منفی زیر است:

ویژگی های مثبت: عایق حرارتی بسیار قوی، عایق برودتی بسیار خوب، مقاومت بسیار خوب در برابر نم و رطوبت، دوام بسیار زیاد، امکان بازیافت (به جز یونولیت سوخته)، انعطاف پذیری بسیار خوب، وزن بسیار اندک، امکان چاپ یا برچسب گذاری بر روی آن، خاصیت ضد ضربه بودن، عایق صوت و …

ویژگی های منفی: ضعیف بودن در برابر حلال های آلی، عدم امکان استفاده از آنها برای فویل های عایق MPVC، احتمال آسیب زدن به لایه اوزون در صورت داشتن کلروفلورکربن در خود، دغدغه های استفاده از آن در تولید لیوان های نوشیدنی و ظروف غذا و … از نظر بهداشتی میباشد.

بهترین مرکز خرید یونولیت در رشت

ایران یونولیت، بهترین تولیدکننده یونولیت در کشور است که کیفیت محصولاتش را نمی توان با یونولیت های متفرقه موجود در بازار قیاس کرد. لذا بهترین یونولیت را صرفاً از این مجموعه می توانید خریداری کنید.

یونولیت ارائه شده از سوی این مجموعه دارای کیفیت و مقاومت بالایی است در نتیجه در سخت ترین شرایط مقاومت می کنند و عملکرد خوبی را از خود نشان می دهند. اطمینان داشته باشید که با استفاده از متریال باکیفیت می توانید به نتایج مثبت دست پیدا کنید. لذا از اهمیت خرید یونولیت باکیفیت و استاندارد غافل نشوید.

قیمت یونولیت در رشت

برای خرید یونولیت در رشت حتماً به قیمت آن فکر می کنید و این سؤال را از خود می پرسید که آیا استفاده از این محصول به صرفه است یا خیر. یونولیت ارزان و به صرفه است و این نظر اغلب کارشناسان می باشد.

حال اینکه یونولیت چه قیمتی دارد به عوامل مختلفی مربوط است که برخی از آنها شامل طول یونولیت، عرض یونولیت، ضخامت یونولیت، دانسیته یونولیت، سطح کیفیت یونولیت و … می باشد. یونولیت با بهترین عملکرد و کارایی از قیمت معقول و منطقی برخوردار است و از قیمت های متداول در بازار، بسیار بالاتر یا پایین تر نمی باشد.

سخن پایانی

خرید یونولیت در رشت می تواند به پیشرفت برخی از کارها کمک کند و اجرای برخی از پروژه ها را کم هزینه تر کند. مجموعه ایران یونولیت با ارائه یونولیت باکیفیت و ارزان قصد دارد که به محبوب ترین ارائه دهنده یونولیت در کشور تبدیل شود.

بنابراین شما خریداران محترم در رشت، نیازهای خود را از ایران یونولیت تأمین کنید. اگر در زمینه استفاده از یونولیت و انتخاب بهترین نوع یونولیت تردیدی دارید، با کارشناسان ایران یونولیت مشاوره کنید که در این زمینه، بهترین راهنمایی ها را ارائه می دهند و شما را دلسوزانه راهنمایی می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خرید و قیمت یونولیت در املش

خرید و قیمت یونولیت در املش

خرید و قیمت یونولیت در املش : انواع یونولیت ساختمانی، یونولیت بسته بندی، یونولیت ورقه ای و … را از ایران یونولیت خریداری کنید. مجموعه

مشاهده »